Компания туралы
«Омега ХХІ» ЖШС 12 жылдық есеп айырысу және ақпараттық бағдарламалар бойынша тәжірбиесі бар өзін жауапты және жауапгершілігі бар серіктес ретінде дәлелдеген, кез келген міндеттерді іске асыруға дайын және алға қойған мақсаттарын бағындыруға мүмкіншілігі мол қызыметтік сапа мекемесі.
Сіздерді ынтымақтастыққа шақырамыз.
Серіктестік 2010 жылдың наурыз айынан бері жұмыс істейді.
Шымкент қаласы мен Түркістан облысы бойынша коммуналдық төлемдерді есептеу , автоматтандыру және есепке алу бойынша ақпараттық қызмет көрсетуші болып табылады.
Қолданылған «Омега - биллинг » бағдарламалық -аппараттық кешені автоматтандырылған есепшот жүйесіне қойылатын заманауи талаптарға жауап береді.
Компанияда серіктестік қызметінің негізгі бағыттарына маманданған 65 жоғары білікті қызметкер жұмыс істейді.
Бүгінгі таңда компанияда ақпараттық жүйелерді құру және қолдау бойынша ірі жобаларды жүзеге асыруда жеткілікті кадрлық әлеует пен тәжірибе бар.
Бірыңғай төлем құжаты туралы. (БТҚ)
2014 жылдың қараша айынан бастап биллингтік компания БТҚ жүйесін енгізді
Шымкент қаласы мен Түркістан облысының аудандары үшін 24*7*365 режимінде (тәулігіне 24 сағат * аптасына 7 күн * жылына 365 күн) коммуналдық қызметтерді және онлайн төлемдерді есепке алудың автоматтандырылған басқару жүйесі әзірленді.
Қазіргі таңда серіктестік Шымкент қаласы мен Түркістан облысының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласында жұмыс істейтін 153 қызмет көрсетуші ұйыммен табысты ынтымақтастықта.
Компания 1,5 миллионнан астам жеке шотқа қызмет көрсетеді және барлық коммуналдық компанияларды бір дерекқорға біріктірді.
Биллингтік компания келесі қызметтерді ұсынады:
- Тұтынушы үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді қамтамасыз ету.
- Тапсырыс берушінің жұмыс орнынан «Omega-Billing » бағдарламалық-аппараттық кешенінің деректер базасын қарау үшін тәулік бойы қашықтан қол жеткізуді қамтамасыз ету.
- Тұтынылған қызметтер үшін есептеулерді ҚАТАҢ Тапсырыс беруші ұсынған деректер бойынша есептеу.
- Төлем құжатын қалыптастыру, басып шығару және Бірыңғай төлем құжатын (БТҚ) тұтынушыға, оның ішінде электронды түрде.
- Төлем тарихын жүргізу.
- Абоненттерге төлемдер бойынша алынған файлдарды есепке алу, өңдеу және дербес счеттарға бөлу.
- Тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес әзірленген есептер мен ақпаратты ұсыну және жасау.
- «Kaspibank» АҚ өзіне-өзі қызмет көрсету терминалдары арқылы тұтынушылардың төлемдерін қабылдауды ұйымдастыру.